Česta pitanja

Osnovne informacije

Marketino je besplatan za sve korisnike do 1.03. 2026., bez ograničenja.

Od 1.03.2026. započinješ plaćati tek nakon što u nekom mjesecu izradiš više od 3 računa, a primanje eRačuna ostaje besplatno i neograničeno. 

Za veći broj računa pretplata iznosi 5,99 € mjesečno za godišnju pretplatu ili 7,99 € za mjesečnu plaćanje. Možeš odustati kad god želiš, nema ugovorne obveze.

Svi korisnici mogu koristiti Marketino potpuno besplatno, bez ograničenja ili ugovornih obveza.

  • Ako u nekom mjesecu izdate do 3 računa, ne plaćate ništa.
  • Ako radite više od 3 računa mjesečno:
    • Godišnja pretplata: € 5,99/mj, plaća se godinu dana unaprijed
    • Mjesečna pretplata: € 7,99/mj, plaća se za prethodni mjesec
  • Primanje eRačuna i eArhiva ostaju uvijek besplatno i neograničeno.

Možete otkazati pretplatu u bilo kojem trenutku — bez ugovorne obveze.

Jednokratna usluga koja se plaća € 49 uključuje:

  • Izradu i popunjavanje dokumentacije za FINA certifikat,
  • Učitavanje FINA certifikata u sustav,
  • Unos stavki u cjenik i konfiguraciju aplikacije za izdavanje računa,
  • Pomoć i upute za prijavu poslovnih prostora na ePoreznu,
  • Izrada potrebnih internih dokumenata poput Internog akta i odluke o blagajničkom maksimumu.

Premium podrška dostupna je za € 1,99/mj te uključuje:

  • Prioritetni telefonski kontakt,
  • Bržu obradu vaših e-mail upita, čime se znatno skraćuje vrijeme odgovora i rješavanja zahtjeva.

Aplikacija je dostupna za Android i iOS uređaje — direktno iz Google Play ili App Storea, bez ugovornih obveza.
Dostupna je i kao web-aplikacija na adresi www.app.marketino.hr, kojom možete pristupiti putem preglednika na računalu ili tabletu.
Bez obzira koristite li mobitel, tablet ili računalo, možete izdavati i primati račune te imati uvid u uplate — sve sinkronizirano i uvijek dostupno.

Da. Marketino je u potpunosti usklađen s Fiskalizacijom 2.0 i pokriva sve važne funkcionalnosti. 

Od 1. siječnja 2026. eRačuni postaju obavezni za B2B transakcije, a Marketino podržava slanje, zaprimanje i fiskalizaciju eRačuna u EU‑standardiziranom formatu.

Od eRačuna i fiskalizacije, preko eIzvještavanja, automatizirane KPD klasifikacije proizvoda i usluga i eArhive do potpune usklađenosti sa zakonskim zahtjevima.

Ažuriranja i nadogradnje aplikacije aktivno se provode od rujna 2025. te će od siječnja 2026. u aplikaciji biti ispunjeni svi zakonski propisi, bez potrebe za dodatnim radnjama s vaše strane.

Marketino pohranjuje sve ulazne i izlazne e‑račune te fiskalizirane račune, u skladu sa zakonskom regulativom Fiskalizacije 2.0. i to potpuno besplatno.

Marketino ubrzava poslovanje na razne načine. Npr. automatskim povlačenjem podataka o kupcu po OIB‑u i predlaganjem KPD klasifikacije za stavke računa. Poslani eRačuni te odbijeni, naplaćeni ili neizdani računi prosljeđuju se kroz sustav eIzvještavanja. Marketino to radi za vas u pozadini.
Aplikacija automatski vodi evidenciju uplata, uključujući status dugovanja kupaca i potraživanja prema dobavljačima, čime se smanjuje rizik od pogrešaka.

Da. Marketino podržava izdavanje fiskaliziranih računa, prikaz QR koda, JIR/ZKI, te omogućuje rad offline s naknadnom fiskalizacijom.

Marketino se ne nalazi na listi informacijskih posrednika jer te usluge za Marketinove korisnike pruža ugovorni partner Hitra produkcija dokumenata d.o.o., koja je potvrđena od Porezne uprave i nalazi se prva na službenom popisu informacijskih posrednika.

Marketino koristi Hitru kao integriranog partnera, što znači da su sve funkcionalnosti – zaprimanje i slanje eRačuna, fiskalizacija eRačuna, eIzvještavanje i eArhiva – već uključene u vaš Marketino paket, bez ikakvih dodatnih troškova za korisnika.

Kada za to dođe vrijeme, korisnici Marketina trebaju sukladno uputama Marketina odabrati Hitru produkciju dokumenata kroz sustav FiskAplikacije. Marketino će korisnike o svemu pravovremeno obavijestiti putem e-maila i unutar aplikacije.

Namijenjen je mikro i malim poduzetnicima poput:

  • OPG-ovi, konzultanti, edukatori, treneri
  • Odvjetnici, arhitekti, inženjeri
  • Građevinari, djelatnosti čišćenja i održavanja
  • Dizajneri, programeri i druge usluge

I za djelatnosti poput:

  • Frizerski i kozmetički saloni
  • Taksisti, dostavljači, sezonci
  • Terenske i druge uslužne djelatnosti

Ili općenito za rad s gotovinom i karticama tu je Neosalon.

Neosalon je dio iste obitelji proizvoda (Marketino by Neosalon), ali posebno osmišljen za gotovinsko i kartično poslovanje, prilagođen također za fiskalizaciju 2.0.

Neosalon je sve-u-jednom uređaj s integriranim printerom namijenjeno poslovanjima koja žele brzo i jednostavno naplaćivati kartice i gotovinu – idealno za salone, trgovine i mobilne djelatnosti.

Marketino je fiskalna aplikacija prilagođena djelatnostima koje izdaju transakcijske račune – bilo potrošačima, poslovnim subjektima ili javnom sektoru, uz jednostavan pristup i rad putem računala ili mobitela.

Pomoć

U postavkama aplikacije pod “Pisači” potrebno je pronaći vaš printer te ga povezati s aplikacijom.

Potrebno je registrirati se na app.marketino.hr/register, nakon čega na vaš email stižu pristupni podaci za prijavu. 

Aplikacija je dostupna za Android i iOS uređaje - direktno iz Google Play ili App Storea.
Dostupna je i kao web-aplikacija na adresi app.marketino.hr, kojom možete pristupiti putem preglednika na računalu.
Nakon prijave kod postavljanja potrebno je dodati naplatni uređaj i označiti obvezu PDV-a za izdavanje računa.

I to je to - aplikacija je spremna za rad.

Imate još dodatnih pitanja?

Pošaljite nam e-mail

Uvijek smo tu za naše korisnike. Napišite nam e-mail na info@marketino.hr. Odgovaramo isti radni dan, u najkraćem mogućem roku.

Nazovite korisničku podršku

Kontaktirajte našu specijaliziranu korisničku podršku za dodatne informacije na broj 052/655-055.